GARANCE SPOKOJENOSTI
- naším zákazníkům se snažíme nabízet co nejvyšší kvalitu tisku. Pokud byste náhodou nebyly zcela spokojeni, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na plotbase@plotbase.cz, abychom mohli vyřídit váš požadavek
Reklamace nevyhovující barevnosti výtisku:
- poskytneme vám úplnou náhradu nebo vytlačíme objednávku ještě jednou - platí pro všechny objenávky do 4000 Kč s DPH
- při objednávkách nad 4000 Kč s DPH vám rádi poskytneme ZDARMA zkušební tisk
Reklamace nesprávně vytištěné objednávky (nesprávný formát a pod):
- poskytneme vám úplnou náhradu nebo vytlačíme objednávku ještě jednou
Reklamace poškozené zásilky:
- balíky posíláme jako poištěné zásilky do částky 100 000 Kč. Pokud je po otevření balíku zjištěno poškození obsahu, je nutné udělat fotodokumentaci podle tohoto návodu: NÁVOD JAK nafotit poškozenou zásilku a fotky poslat na naši mailovou adresu plotbase@plotbase.cz. Akceptace reklamace probíhá zpravidla do 3 prac. dní, následně jde objednávka opět do výroby a expedice.
Pokud není provedena fotodokumentace podle přiloženého návodu, NENÍ možné poškozené zásilky reklamovat.
Reklamace zboží, se kterým nesouvisí tisk (např. Roll up stojan, konstrukce fotosteny a pod.)
- na každý zboží poskytujeme dvouletou záruku (případně víceletou, pokud je to uvedeno na stránce produktu), pokud není prokázáno poškození vlastní chybou, nebo nesprávným používáním
- nové zboží posíláme do 48 hodin (platí pro produkty na skladě)