Máme otevřeno každý prac. den od 7:30 do 17:00, objednávky je možné zadat online nebo mailem.
Sleva 2% na každou objednávku přes eshop, v košíku stačí zadat kód "promo2".

Reklamace

Reklamační podmínky:

 

Kupující bere na vědomí, že je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá kupní smlouvě, je kupující povinen neprodleně o tom uvědomit prodávajícího.

Reklamace zboží poškozeného při přepravě (doručování kurýrem) - nutno udělat fotofokumentáciu podle návodu v tomto dokumentu:  NÁVOD JAK NAFOTIT POŠKOZENOU ZÁSILKU

Reklamaci je nutné poslat e-mailem na adresu plotbase@plotbase.cz spolu s popisem chyby a fotodokumentací. V případě, že kupující vrací poškozené zboží, musí ho vrátit kompletní tak, jak jej převzal.

Náklady na dopravu k prodávajícímu a zpět ke kupujícímu hradí prodávající. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, zpravidla v průběhu 24-48 hodin.

Informace o průběhu vyřizování reklamace jsou zasílány elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce reklamovaného zboží. Pokud kupující vyžaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.

Prodejce neodpovídá za vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.