Po korálové růžové a klasické modré, které dominovaly ve společnosti během uplynulých dvou let, přichází na scénu šedá a žlutá. Společnost Pantone, která každoročně vybírá nejvlivnější odstín na následující období, přidělila takové privilegium ještě koncem roku 2020 právě dvěma zmiňovaným barvám. Zapracujte je do vašich letáků, reklamních tabulí či jiných marketingových nástrojů a poutačů, a budete mít jistotu, že vaše značka půjde bok po boku s nejnovějšími trendy.
Šedá a žlutá - barvy roku 2021
Šedá a žlutá - na první pohled dvě nezávislé barvy, které nemají jedna s druhou nic společného. Když se však podíváte pozorněji, zjistíte, že se jedná o dva odstíny, které se dokáží vzájemně podporovat. Z jejich spojení srší nejen praktičnost a síla, ale také hřejivý, optimistický a pozitivní duch. Jednoduše jde o nenapodobitelný příběh barev, který se i přičiněním společnosti Pantone začal psát již koncem roku 2020.
Zdroj původního obrázku: freepik.com
Ultimate Grey a Illuminating Yellow, resp. základní šedá a hřejivá žlutá, jsou konkrétními označeními barev, které budou v průběhu roku 2021 hýbat společností a zároveň určovat trendy. Dotknou se jak marketingu, tak módního průmyslu. A s určitostí můžeme říci, že neminou ani domácnosti. Koneckonců, možná ani tu vaši. Například, už nyní je populární kombinace šedé sedačky se žlutými polštáři. Nás však zajímá spojení šedé a žluté především z mírně odlišného úhlu pohledu.
Kombinace, která vynikne i na letácích a reklamních tabulích
Přesně tak, kombinace šedé a žluté vynikne i na letácích, reklamních tabulích a mnoha dalších marketingových nástrojích a poutačích. Za zmínku stojí ať plakáty, billboardy, bannery, nálepky nebo vizitky.
Zdroj původního obrázku: freepik.com
Důvod je skutečně prostý. Souhra šedé a žluté představuje poselství štěstí, které je posilované odvahou a nadějí, že se všechno vyjasní a zároveň v dobré obrátí. A nalijme si čistého vína - kdo by nechtěl zahrnout takovou message do svého brandu?
Když hlavní protagonisté ambiciózních značek hledají způsob, jak posílit podnikání a odklonit misky vah od konkurence přímo k sobě, účinným řešením mohou být právě správně zvolené odstíny v rámci marketingové komunikace. Energie, jas, naděje, jistota, spokojenost ... To vše dokáží ideálně namixované barvy nabídnout vašim potenciálním zákazníkům.
Barvy roku 2021 na letácích, reklamních tabulích a vizitkách
Barvy roku 2021 podle společnosti Pantone disponují pevnými, spolehlivými prvky (šedá) a zároveň veselou, sluneční energií (žlutá). Z toho důvodu by měly být během následujících měsíců jasnou volbou pro vaše efektivní marketingové nástroje a poutače. V rámci příkladů, jak by to asi tak mohlo vypadat, uvádíme ilustrační a šablonové obrázky letáků, reklamních tabulí (případně billboardů, bannerů či plakátů) a vizitek.
Zdroje původních obrázků: freepik.com, freepik.com, freepik.com, freepik.com
Zdroje původních obrázků: freepik.com, freepik.com, freepik.com
Zajímavost na závěr
Věděli jste, že společnost Pantone zvolila barvu roku vůbec poprvé ještě v roce 2000? V té době se jí stal jeden z odstínů modré - konkrétně Cerulean Blue. No a když nad tím tak přemýšlíme, i ten by mohl vypadat parádně na vašich nových letácích, reklamních tabulích či jiných marketingových nástrojích a poutačích. Nahlédněte proto do naší nabídky tiskařských služeb nebo nás rovnou kontaktujte. Ochotně a zároveň s radostí vám navrhneme a připravíme takové řešení, se kterým poroste i vaše podnikání.
Články, které by vás mohly zajímat
Letáky, plakáty či reklamní tabule? 5 výhod offline reklamy
Výroba a tisk letáků - co všechno potřebujete vědět?
6 požadavků na efektivní reklamní tabule
10 tipů na vytvoření letáku, který zaujme
Zdroj původního titulního obrázku: freepik.com
Zdroje obrázků: freepik.com, vlastní zpracování